דמי מזונות ילדים הם סכום חודשי שמורה בית ־ משפט מהורה אחד לשני למלא את צורכי הילד. הוא יכול לכסות את עלויות המזון, הביגוד, הדיור והטיפול הרפואי. הגשת בקשה לתשלום מזונות ילדים דורשת איסוף המסמכים הדרושים והשלמת בקשת המדינה. אם אתה נתקל בבעיות גביית תשלומי מזונות ילדים, סוכנות אכיפת מזונות ילדים יכולה לעזור. הנה איך זה עובד. בואו נסתכל!

מה זה מזונות ילדים?

תשלומי מזונות ילדים נדרשים על פי חוק, והם הכסף שמשולם על ידי הורה אחד לשני עבור מזונות ילדים של ילד. התשלומים בדרך כלל נמשכים עד שהילד מגיע לגיל הרוב, שהוא בדרך כלל בסביבות גיל 16 או 17, בתחומי שיפוט מסוימים, כמו מסצ 'וסטס או הוואי. עם זאת, אם הילד יישאר תלוי, הצו עשוי להימשך מעבר לגיל הרוב אם הילד יירשם ללימודים או לאוניברסיטה. בנסיבות אלה התשלומים עשויים להיות זמניים או קבועים.

מזונות ילדים

מזונות ילדים הם חובה לשלם עבור חינוך הילד והוצאות מחייה בסיסיות. הוא משולם להורה המשגיח על ־ ידי ההורה הלא ־ מוסלמי אחת לחודש, ומבוסס על מדיניות לפיה שני ההורים אחראים לטיפול בילדיהם. אף ־ על ־ פי שמחויבות זו חלה בדרך כלל על הורים גרושים, ניתן להורות על מתן מזונות ילדים במצבים שבהם להורה יש קשר מוגבל עם הילדים.

דמי מזונות ילדים משולמים באמצעות תשלום חודשי, והסכום נקבע על ידי בתי משפט. השיטה לחישוב תשלומי מזונות ילדים משתנה ממדינה למדינה. בתי המשפט ימצאו ממצאים לגבי ההכנסות החודשיות הנטו של ההורה הלא-מוסלמי וההורה המשמורן. רוב החוקים מחייבים את ההורה לשלם אחוז קבוע ממשכורתו השנתית של ההורה הלא ־ מוסלמי, וחלקם אף כוללים בונוס שהוא מקבל כתוצאה מתשלומי המזונות ילדים.

כמה זמן נמשכת מזונות ילדים? ‏

דמי מזונות ילדים יימשכו עד שהילד יפנה למבוגר חוקי, אבל ניתן לעצור אותו מוקדם אם הילד הופך להיות עצמאי או נשוי. ניתן גם לעצור את דמי המזונות ילדים אם הילד משוחרר, אדם שאין לו צורך בכך או יוצא מהבית. שני ההורים גם יכולים להסכים להאריך את דמי המזונות ילדים עד שהילד פונה למבוגר חוקי. עם זאת, אם המזונות ילדים נמשכים כבר יותר משש שנים, אז הגיע הזמן להתחיל לחשוב על שינוי מזונות ילדים חוקי.

הכלל הוא שהמזונות ילדים יסתיימו כאשר הילד יגיע לגיל הרוב, שהוא בדרך כלל 18 או 19. עם זאת, יש מדינות המאפשרות לתמיכה בילד להימשך עד שהוא מגיע לגיל 21 או משלים את לימודיו בתיכון. בדוק את חוקי המדינה שלך כדי לוודא שזה לא יסתיים מוקדם. ישנן סיבות רבות לכך שתמיכה בילדים עלולה להסתיים, כולל ילד המגיע לנקודה של חוסר יכולת לעבוד או להשלים השכלה.

מתי מסתיימת המזונות ילדים? תשלום מזונות ילדים עלול להסתיים כאשר הילד מגיע לגיל 18. עם זאת, יש הורים שנדרשים להמשיך לשלם מזונות ילדים עד שילדיהם יגיעו לגיל 18. למשל, אם הילד מתחתן או מסיים את לימודיו במכללה, הילד לא נחשב לתלוי ולא ניתן לבקש ממנו לשלם מזונות ילדים. באופן דומה, אם הילד הגיע לגיל 18, הילד לא יצטרך עוד את הכסף וההורה רשאי לעתור לבית המשפט כדי לסיים את חובת המזונות ילדים.

כיצד נקבע סכום מזונות הילדים?

אם אתם בתהליך של הפרדת משפחתכם והחלטתם על מזונות ילדים, סביר להניח שיש לכם הרבה שאלות. ראשית, ייתכן שאתה תוהה כמה דמי מזונות ילדים מחושבים. האמת היא, שיש לשקול מספר גורמים. לדוגמה, כמה יכול הורה אחד להרוויח בחודש? בית המשפט ישתמש בהכנסות של שני ההורים וישתמש בהם כדי לקבוע כמה כל אחד צריך לתרום לגידול ילדו. לאחר מכן, בית המשפט ייקח בחשבון את היחסים בין הצדדים וילדיהם האחרים.

לרוב המדינות יש קווים מנחים בנושא דמי מזונות ילדים המבוססים על מספר הילדים והמשפחה. הנחיות תמיכת הילדים הנוכחיות בצפון קרוליינה, שהפכו לתכליתיות ב-1 בינואר 2015, מספקות הנחיות מפורטות כיצד לחשב מזונות ילדים למשפחות מעוטות יכולת. חישובי מזונות ילדים נעשים דרך גיליונות עבודה מודפסים מראש. יש שלוש צורות שונות של דפי מזונות ילדים זמינים. הראשון נועד לעשות חישובים מזונות ילדים במהירות. השני דורש קצת מומחיות ומחקר.

כאשר בית המשפט מחשב את סכום המזונות ילדים, הוא משתמש באחוז ההכנסה הנטו של כל הורה. אחוז זה מחושב על ידי חלוקת ההכנסה הנטו של כל הורה במספר הילדים במשפחה.

המומלצים שלנו:

עו"ד גירושין